Kierownik Apteki Szpitalnej
Firma/Osoba kontaktowa: American Heart of Poland (Aleksandra)
Data dodania: 2025-09-10 13:33:22
ID ogłoszenia: 548
Województwo: pomorskie
zł
E-mail: kariera@ahop.pl
Grupa American Heart of Poland to sieć ośrodków medycznych, w tym: szpitale wieloprofilowe, kardiologia, kardiochirurgia, chirurgia naczyniowa, przychodnie, laboratoria, Grupa Scanmed, Uzdrowisko Ustroń, Centrum Badawczo-Rozwojowe, AMVET.
Jesteśmy częścią Gruppo San Donato (GSD), która jest największą włoską i wiodącą w Europie grupą medyczną, prowadzącą m.in. instytuty naukowe, centra diagnostyczne, szpitale oraz uniwersytet medyczny Vita Salute San Raffaele w Mediolanie.
Zakres obowiązków
Organizacja zaopatrzenia szpitala w produkty lecznicze i wyroby medyczne.
Nadzór nad przyjmowaniem, przechowywaniem oraz wydawaniem produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
Prawidłowe sporządzanie leków recepturowych oraz praca w pracowni żywieniowej.
Udzielanie informacji na temat produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
Efektywne zarządzanie zespołem apteki.
Kontrolowanie decyzji GIF, WIF i komunikatów bezpieczeństwa oraz podejmowanie działań adekwatnych do ww. decyzji.
Prowadzenie ewidencji obrotu środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami oraz nadzór nad ich przechowywaniem.
Monitorowanie oraz zgłaszanie niepożądanych działań produktów leczniczych i wyrobów medycznych do odpowiednich instytucji.
Poszukiwane kompetencje
Dyplom z tytułem magistra farmacji.
Aktualny numer prawa wykonywania zawodu.
Posiadanie specjalizacji z farmacji szpitalnej, farmacji klinicznej lub farmacji aptecznej.
Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w aptece szpitalnej lub zakładowej.
Znajomość aktualnych przepisów prawa farmaceutycznego (Ustawa Prawo Farmaceutyczne, • Ustawa o Wyrobach Medycznych, Ustawa o Zawodzie Farmaceuty).
Umiejętność pracy zespołowej i zarządzania personelem.
Wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialności i profesjonalizmu.
Otwartość na rozwój i doskonalenie zawodowe.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej placówce medycznej.
Przyjazną atmosferę pracy sprzyjającą wymianie wiedzy i doświadczeń.
Możliwość stałego rozwoju zawodowego poprzez udział w kursach, szkoleniach specjalistycznych oraz konferencjach branżowych.
Współpracę z zespołem medycznym w środowisku nastawionym na jakość i bezpieczeństwo terapii pacjenta.
Miejsce pracy: Szpital w Sztumie, ul. Mikołaja Reja 12
Jesteśmy częścią Gruppo San Donato (GSD), która jest największą włoską i wiodącą w Europie grupą medyczną, prowadzącą m.in. instytuty naukowe, centra diagnostyczne, szpitale oraz uniwersytet medyczny Vita Salute San Raffaele w Mediolanie.
Zakres obowiązków
Organizacja zaopatrzenia szpitala w produkty lecznicze i wyroby medyczne.
Nadzór nad przyjmowaniem, przechowywaniem oraz wydawaniem produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
Prawidłowe sporządzanie leków recepturowych oraz praca w pracowni żywieniowej.
Udzielanie informacji na temat produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
Efektywne zarządzanie zespołem apteki.
Kontrolowanie decyzji GIF, WIF i komunikatów bezpieczeństwa oraz podejmowanie działań adekwatnych do ww. decyzji.
Prowadzenie ewidencji obrotu środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami oraz nadzór nad ich przechowywaniem.
Monitorowanie oraz zgłaszanie niepożądanych działań produktów leczniczych i wyrobów medycznych do odpowiednich instytucji.
Poszukiwane kompetencje
Dyplom z tytułem magistra farmacji.
Aktualny numer prawa wykonywania zawodu.
Posiadanie specjalizacji z farmacji szpitalnej, farmacji klinicznej lub farmacji aptecznej.
Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w aptece szpitalnej lub zakładowej.
Znajomość aktualnych przepisów prawa farmaceutycznego (Ustawa Prawo Farmaceutyczne, • Ustawa o Wyrobach Medycznych, Ustawa o Zawodzie Farmaceuty).
Umiejętność pracy zespołowej i zarządzania personelem.
Wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialności i profesjonalizmu.
Otwartość na rozwój i doskonalenie zawodowe.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej placówce medycznej.
Przyjazną atmosferę pracy sprzyjającą wymianie wiedzy i doświadczeń.
Możliwość stałego rozwoju zawodowego poprzez udział w kursach, szkoleniach specjalistycznych oraz konferencjach branżowych.
Współpracę z zespołem medycznym w środowisku nastawionym na jakość i bezpieczeństwo terapii pacjenta.
Miejsce pracy: Szpital w Sztumie, ul. Mikołaja Reja 12
Zobacz również: